czwartek, 21 lutego 2013

Powiązania

Hansel Ronald Adams (12 luty 1996 rok) - młodszy brat Anthony'ego. Uczęszcza do Chicago High School, klasa 12, należy do drużyny pływackiej.
Tony? To mój szajbnięty brat, który potrzebuję pomocy specjalisty a najlepiej żeby go gdzieś zamknęli - tak byłoby bezpieczniej dla wszystkich jak i dla tych kolesi, którzy chcą się z nim napieprzać. Staje się moim drugim ojcem, ale z pewnością gdyby się mu to powiedziało od razu wpadł by w szał i zaczął się rzucać z pięściami. Nasze relacje? Ich praktycznie nie było. Jestem jego młodszym bratem i zawsze albo mnie wykorzystywał lub zwyczajnie byłem pod ręką i dostałem, zawdzięczam mu złamany nos, ale ona zawsze miał usprawiedliwienie u mamy - Kochanie twój brat jest chory, musisz go zrozumieć. 
Cameron Anna Adams (5 września 1997 rok) - młodsza siostra Anthony'ego. Uczęszcza do Chicago High School, klasa 11.
Mój brat to skończony kretyn, nie mam o nim dobrego zdania. Z resztą mimo tych szesnastu lat spędzonych z nim nie mogę powiedzieć na jego temat nic szczególnego - nie odzywał się do mnie przez większość życia. Nie mam zdania, nie chce się wypowiadać. 
Mila Jones (16 marca 1995 rok) - uczęszcza do Chicago High School, klasa 12.
Anthony Adams? To ten nadpobudliwy człek? Słyszałam, że często wpatruje się we mnie, ale jakoś mnie on nie obchodzi.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz