czwartek, 14 czerwca 2012

CZAS



KIEDYŚ // Dziewczyna Uwielbiam Zdrowe Jedzenie / Dziewczyna Dwa Litry Wody Dziennie /  Dziewczyna Szkoła Medyczna / Dziewczyna Chodźmy Na Spacer / Dziewczyna Jestem Wolontariuszką / Dziewczyna Lubię Namioty / Dziewczyna Rowerowa / Dziewczyna Obejrzałam Wszystkich Bondów / Dziewczyna Nie Lubię Disneya / Dziewczyna Chyba Lubię Dziewczyny / Dziewczyna Czytam Klasykę / Dziewczyna Najpierw Obowiązki Później Przyjemności / Dziewczyna Wszystkie Możliwe Kółka Zainteresowań / Dziewczyna Daj Ja Zaszyję / Dziewczyna Nie Mów Mamie

PÓŹNIEJ // Dziewczyna Nie Mam Normalnej Rodziny / Dziewczyna Kłopot / Dziewczyna Plotka / Dziewczyna Trudne Rozmowy / Dziewczyna Pizza I Piwo / Dziewczyna Zrobię Tatuaż Bo Czemu Nie / Dziewczyna Ciężka Muzyka / Dziewczyna Deskorolka / Dziewczyna Mam Prawo Do Buntu / Dziewczyna Daj Mi Spokój / Dziewczyna Chcę Być Normalna / Dziewczyna Nigdy / Dziewczyna Nie Mogę Spać / Dziewczyna Nie Wiem Co Z Sobą Zrobić / Dziewczyna Przemaluję Ściany Na Brunatną Czerwień / Dziewczyna Wyjdę Przez Okno

TERAZ // Dziewczyna Piwo Jabłkowe / Dziewczyna Pójdę Na Szagę / Dziewczyna Z Jedną Słuchawką W Uchu / Dziewczyna Od Akordeonu / Dziewczyna Z Metra / Dziewczyna Bungeeeeeeee / Dziewczyna Oooch / Dziewczyna Załatwię Wszystko / Dziewczyna Nie Jestem Sławna Wszyscy Mnie Znają / Dziewczyna Whatever / Dziewczyna Daj Mi Porządną Prozę / Dziewczyna Zbieram Na Rzęcha / Dziewczyna Przy Stoliku Wymiany Uczę Się Języków / Dziewczyna Samodzielna / Dziewczyna LGTB Jest Spoko / Dziewczyna Lubię Dziewczyny / Dziewczyna Lubię Chłopców / Dziewczyna Lubię Technologię Medyczną / Dziewczyna Zrozumiem Wszystko / Dziewczyna Damy Radę Nie Panikuj / Dziewczyna Never Mind

W PRZYSZŁOŚCI // może stanie się coś niesamowitego, ale wcale nie musi. Mogę pozostać wielobarwną paletą prostych tagów, mogę być słowami wrzuconymi na chybił-trafił do wora. Chciano mnie w szkole muzycznej, ale nie pozwolę zamknąć się w schemat; chciano mnie w szkole medycznej, ale nie pozwolę odebrać sobie marzeń. Chcę kraść konie i spać pod namiotem, pić piwo jabłkowe i jeść pączki na śniadanie; chcę zrobić sobie pozwolenie na broń i jechać do Vegas; chcę marnować swoje życie na swój własny sposób.

<<<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz